Friday 5 August 2011

Kursus vs Jaga Baby

Pada 2-4 Julai 2011 kena pergi satu kursus yang diadakan di Permaisuri Resort, Port Dickson. Oleh kerana satu tempat kerja dgn asben..so, dua2 la kena pergi.  Tapi mcm tak sampai hati je nak tinggal baby kt rumah mak mertua. Da la time keje tinggal baby kt mak...takkan hujung minggu pun nk mintak mak jaga baby lagi..?

Bila da discuss dengan my asben...kitorang pun decide untuk bawa baby ikut skali pegi kursus.haha.  Bole ke?hihi... Macam x ok je. Tau2 jela baby..bila rimas mula la nak nanges.

Sampai je kt resort tu..semua org nk dukung baby Aufa. Dia mcm biasa...ok je. Tapi bila da lama sangat mula la rimas plus ngantuk...mula la ‘hok hek hok hek’...hahaha.

Umi n Aufa

Last2 saya takleh join kursus....sebab tak nak mengganggu org lain dlm dewan kursus tu. Saya cuma dok dlm bilik n jaga baby..pastu tgu time makan...makan! hurm..best gak!

Ni ada beberapa keping gambar masa kt sana..tu pun org lain yang amekkan. Saya mana bole...sibuk dukung baby..(*_^)

Umi & Aufa @ tepi pantai
Tiqah, Kak Lynn, Umi & Aufa, Nani
Aufa yang da layu dihembus angin…
Aufa & Aunty Lynn
Dalam Dewan..
Aufa with Abi
Aufa with Umi
K.A.M.I.
On da Way balik umah. Aufa tertido kepenatan! ;p

~Sebenarnya malam tu...da meremang bulu roma saya..sebab baby menangis teruk macam nampak ‘sesuatu’ yang menakutkan. Sampai nak nanges saya kena handle sorang2..~

No comments:

Post a Comment